Összidő: 0 másodperc
Név, cég, szlogen
Ütős és rövid megnevezés, amit könnyű megjegyezni. Ez a rész mindig ugyanaz, a márkaneved bevésését szolgálja.
Maradt: 150 karakter, felhasznált idő: 0 másodperc
Milyen hatást érek el a szolgáltatásommal?
Ebben a részben a szolgáltatásod, terméked EGYETLEN pozitív hatását nevezed meg. Ez a rész változhat, bemutatkozásról bemutatkozásra más pozitív hatást, előnyt emelhet ki.
Maradt: 500 karakter, felhasznált idő: 0 másodperc
Sztori, történet
A sztori vagy példa a második részben kiemelt pozitív hatást támasztja alá. Az időkeretek tartása véget nagyon röviden kell beszélned róla.
Maradt: 500 karakter, felhasznált idő: 0 másodperc
Kihez keresek kapcsolatot
Ebben a részben a célpiacodat határozod meg. Nevezd meg először az iparágat, majd a konkrét céget. Ez segít a társaidnak abban, hogy konkrét ajánlásokat fogalmazzanak meg. Ha magánemberekhez keresel kapcsolatot, akkor a célcsoport jellemzőit kell itt megfogalmaznod. Ez egy változó rész, céljaid szerint választhatsz ki cégeket vagy magánemberek csoportjait.
Maradt: 200 karakter, felhasznált idő: 0 másodperc
Memóriafogas: név, cég, szlogen
Az első pontot ismétled meg. Ezzel egyrészt bekeretezed a mondanivalódat, másrészt az ismétléssel erősíted a bevésést.
Maradt: 150 karakter, felhasznált idő: 0 másodperc